söndag 6 juni 2010

Fikarunda

Idag blev det en fikarunda igen. Jag är riktigt bra på att fika, snart i klass med KBCK's eget fikaproffs, Danne. Polaren stannade på 16,5mil idag, i måttligt tempo och utan svidande lår. I natt kommer låren därimot att svida, en lideltomat är blek och förglös i jämförelse med mina lår.

Idag gick turen ut på Mälaröarna med fika på Adelsö. Jag och Patrik höll bra fart fram till färjan, sen var det dax för fika. Idag blev det cheesecake med blåbär, kaffe och äppelmust från öarna på ett litet trevligt fik där vi också mötte upp Linda och Vätterncyklisten(Jag har glömt namnet sorry). Dom skulle egentligen varit med redan från starten men Patrik punka och blev sen, så dom rullade i förväg.

Det blev två små rundor på en finfin väg ute på Adelsö innan vi styrde hemmåt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där var en trevlig runda och bra fika! Jag börjar tappa när det gäller att fika...körde ju 16 mil runt Siljan utan att stanna en enda gång...jag måste bättra mig;-)

Anonym sa...

Exakt Danne, skärpning där! ;-) /Patrik

Tille sa...

Just nu känns fikacykling som en väldigt bra idé. Vi hade skräpfika i 600 km.

Anonym sa...

trounce lavitra pharmacu [url=http://grou.ps/edureshet/blogs/item/buy-tramadol-online]Tramadol online chemist's impart on generic[/url]

Anonym sa...

Hello Cool blog, lots of news and useful tips I found here to see prices keep it up
[url=http://www.antivirus.g1wallpaper.com/index.html]antivirus[/url]