måndag 11 januari 2010

Dag 2

Måndag, dag 2

En helt vanlig vardag. Min lilla dokusåpa fortsätter, utan nakenchocker, fylla och skandaler. Ganska torrt.

Frukost
Tre ostmackor, mörktbröd. Te och ett glas Berocca.

Lunch
Skomakarlåda(Biff, Potatismos, skysås), en tallrik sallad(Vitkål, morötter, groddar), två bitar vitt bröd. Vatten till maten.

Middag
Pasta med kikärtsröra(tomat, chili, lök, paprika) plus sallad(tomat, gurka, ruccola). Dricker vatten. Samma som igår.

Övrigt
Fyra koppar kaffe, svart.
Proteindrink efter träningen

Dagens träning.
Ca 1h på trainern. 5 min uppvärming, 15 min på lätt motstånd med hög kadens. Sen 1min stående med tung belastning, 1min sittande med låg belastning och hög kadens. Upprepas under 40min. Nertramp.

Övrigt:
Knalla till och från pendeln, totaltid ca 40min.

Inga kommentarer: