tisdag 15 september 2009

Hur dum får man va?

Så tänkte jag när jag rullade förbi SATS i Kalmarsand nu på kvällen, vara inne och svettas när man kan vara ute. Antagligen tänkte folket på löpbanden "Hur dum får man va?" när de såg mig rulla förbi.


Cykeln börjar kännas bra, det är "bara" sadelstolpen som fortfarande är riktigt jäkla kass, trots att jag har varit på och filat på den. Det är bättre nu men konstruktören av den där stolpen borde se sig om efter ett annat jobb. Jag hoppas att sadeln sitter kvar de 40milen som skall avverkas i helgen. Om inte stolpen är tillfixad på 2010års Madone så köper jag mig en annan ram.

Jag mötte inga andra cyklister under dagens pass heller. Konstigt. Undrar om det är jag eller SATSmänniskorna som har rätt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var där inne och körde spinning igår:-)